Gdansk

    Nybliven 20-åring här då. Jag fyllde 20 närmare bestämt den 18:e juli. Herregud, känner mig inte så gammal. Det blev väl inte så mycket firande direkt, var hemma och åt tårta och min bror, mamma och jag lyckades ta oss igenom en hel säsong av serien Rectify på Netflix. Det var bara 6 avsnitt, men ändå, inte dåligt gjort, haha. 
 
    Trots att mitt sommarlov har blivit en enda lång semester (vilket jag ångrar litegrann, hade gärna jobbat faktiskt) så ska i alla fall min familj dra iväg på en liten semester ändå. På måndag tar vi färjan från Nynäshamn över till Gdansk, och vi ska stanna där i ungefär en vecka. Tänk att trots att jag är halvpolsk har jag aldrig varit i Polen, så det är väl dags nu! Vi kommer bo i en lägenhet nära kusten och jag ser väldigt mycket framemot att se mig omkring där, fotografera och kanske shoppa litegrann. Kommer nog bli toppen! 
 

Kommentarer
Postat av: EMMA

Grattis i efterskott! ;) och nej, du är inte gammal för jag vill inte vara gammal å vi e båda 20! haha

Svar: Tack så mycket Emma! :D Nä du har rätt, 20 är ju inte så gammalt, men lite tråkigt att lämna tonåren ändå ;) kram!
emmasartwork.blogg.se

2015-07-26 @ 22:16:27
URL: http://nouw.com/emmakristina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0