Someone give me this jacket... pretty please?

    Det här jackan är precis i min stil. Stylad med snygga boots och tighta svarta jeans. I'm a sucker for military chic and this jacket is perfection. Fast 1299 kr är lite för saftigt. Men vem vet, kanske slår till ändå!
 
 
    Imorgon så åker jag en sväng till Stockholm med mamma för att hälsa på pappa. Han var faktiskt här hemma hos oss alldeles nyligen när brorsan fyllde 21, men jag har inte varit hemma hos han på evigheter, så passar på nu när jag bara jobbar fredag-lördag. Stannar tills på torsdag och hoppas hinna med att gå lite i affärer och kanske träffa Ellinor!

Kommentarer
Postat av: Anonym (inte Annlinn)

Assnygg jacka juh! Tror du skulle se stunning ut i den! Puss på're kompis! ;)

2014-09-24 @ 14:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0