Norman Reedus as Daryl Dixon

    Under nån vecka nu har jag hållet på och ritat ett porträtt av Norman Reedus i sin roll som Daryl Dixon från The Walking Dead. Jag började titta på TWD för inte så länge sen (men har redan tittat klart på alla fyra säsongerna, oops), och jag fastnade direkt för Daryl! Norman är ju en så sjukt duktig skådesspelare och ger så mycket liv till karakären! Jag är lite förälskad, men även Andrew Lincoln i serien gör ett fantastisk jobb som Rick Grimes! Ibland önskar jag att hade föräldrar i tv/film-industrin så man lätt skulle kunna bli en del av den om man ville. Skulle inte ha någonting emot att jobba som antingen skådesspelare, producent, kameraman eller vad som helst, bara vara en del av allt, det verkar så sjukt roligt!
 
   Oj, vad jag babblade nu, jag uppskattar bara bra tv, haha. I alla fall. Färdiga resultatet. Hope you like it! Tar en paus från porträtt nu ett tag (iaf från snygga och talangfulla tv-hunkar) och satsar på någonting mer eget nu framöver! Vi får se hur det går!
 
 
Denna är gjord med Prismacolor färgpennor och vit gelpenna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0