A Day Off

 
    Trots att jag inte jobbar speciellt mycket, senaste veckan blev det fredag-söndag, så känns det som att så mycket tid går till jobbet. Det händer allför ofta att jag sover bort dagen. Och det kan väl vara skönt. Ibland. Men idag tog jag och Carro vara på att vi båda var lediga och jag åkte till Bollnäs för att hälsa på i hennes och hennes killes nya lägenhet. Den var jättefin, och ännu finare när allt kommit på plats kan jag tänka! Jag och Carro drog en sväng på Willys, lagade lite lunch och bakade budapestbakelse. Vi gottade i oss till två avsnitt av Orange is the New Black. Trevlig, trevligt!

Kommentarer
Postat av: dilan

åh så fin!

2014-10-14 @ 21:58:41
URL: http://nattstad.se/dilandilir
Postat av: Anonym (inte Annlinn)

Guuud vad du är fin människa! Dela med dig lite av din snygghet va! ;D

Svar: Ska du säga! Du är så STUNNING så det räcker och blir över snygging! Puss!!
emmasartwork.blogg.se

2014-10-15 @ 18:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0