New colored pencils: Prismacolor

    Tidigare i veckan var jag och hämtade ett paket med färgpennor på posten! Jag har velat ha dom är pennorna jättelänge, men problemet var att de var jättesvåra att hitta! Till slut hittade jag dom på en väldigt liten svensk konstsajt, pysseltagen.se. 
   
 
 
 
    Har bara hinnit prova pennorna lite smått, men dom verkar helgrymma! Gjorde lite ont i plånboken dock. Köpte med en vit gelépenna också som fungerar perfekt för highlights. Ser framemot att testa dom på riktigt nästa vecka efter att jag haft mitt allra sista prov på gymnasiet! Så härligt! Det är ett matteprov jag har kvar och jag ska verkligen försöka göra bra på det här provet, speciellt efter att nationella provet i matte gick så dåligt! Okej, mot matteboken nu. Up up and away away!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har länge letat efter bra färgpennor men jag har inte sett de där förut! Vad är det som är speciellt med dem? är det värt att investera med en liten fattig tonårslön? :D Du är grym btw!

Svar: De har väldigt högt pigment och lätta att jobba med skulle jag säga! :) Dom är inte lika hårda som de flesta färgpennor är men inte lika mjuka som t.ex. pastell. Tycker helt klart dom är värda pengarna! Och tack så mycket! :D
emmasartwork.blogg.se

2014-08-01 @ 23:50:49
URL: http://cagebird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0