That's my Benny!

    Lyckades hålla mig vaken inatt då jag spenderade hela åtta timmar (that's crazy!) framför Oscarsgalan! Men jag älskar verkligen Oscarsgalan, så himla kul att titta på. Alla var så stiliga! När det var röda mattan så höll jag hela tiden ögonen öppna efter Benedict Cumberbatch, och så filmade dom inte han en enda gång... men sen inne i Dolby Theatre, där var han! Sen var han ju presentatör också. Såg sedan dessa bilder på instagram och skrek! Han är ju så fin. Han fixade the best photobomb as well, look at him behind Bono!!
 
 
    Blev jätteglad att "12 years a slave" vann Bästa film och att bästa kvinnliga biroll gick till Lupita Nyong'o, så välförtjänat. Två filmer som jag verkligen vill se är "Dallas Buyers Club" och "Her" som båda fick priser! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0