Where's our winter?

    Första dagen tillbaka i skolan idag och det kändes väl helt okej, men jag kunde inte somna igår kväll så det blev bara 3 timmars sömn inatt... inte bra. På sista lovdagen igår så gjorde jag framför allt två saker:
   
    1. Jag var ute och fotograferade. Har inte använt kameran mycket den här vintern för det är ju så tråkgt väder. Tycker om när det är snö, men i lagom mängd! Men bara för att jag tog fram kameran igår, så kom snön idag! Men ni får se gårdagens bilder i alla fall, fick till några fina.
    2. Jag spenderade 45 minuter hos frisören och lämnade kvar halva mitt hår på golvet. Hälften försvann. Tyckte det var dags för förändring, och jag är så himla nöjd! Ni ska få se så snart som möjligt!
 
    När jag kom hem idag så tittade jag och brorsan på de två sista avsnitten av Dexter. Alltså de absolut sista. De sista fem minuterna kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Inte bara för att serien var slut, det var bara ett himla sorgligt ögonblick i slutet... Jag vet att många hatar hur serien slutade, jag har lite mixade känslor. Jag gillade inte vad som hände men det hela var i alla fall gjort på ett bra sätt ändå. Så jag får nöja mig med det. Hoppas att jag inte spoilat förmycket, jag rekommenderar verkligen den här serien! Dexter är en av de bästa jag har sett.
 
 
 
Canon eos 600d, Canon EF 50mm f/1,8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0