Sherlock: The Sign of Three

    Gott nytt år såhär i efterskott! Jag har inte varit så taggad på att blogga nu på lovet, inte haft så mycket att skriva om direkt. Jag är tillbaka hemma hos mamma nu i alla fall, och som vanligt när jag är hemma så lyckas jag alltid vända på dygnen, är uppe till klockan fyra på morgonen och går upp två, något i den stilen. Det blir troligen samma sak i kväll när andra avsnittet av Sherlock visas! Vi får se när det dyker upp online och sömnen får anpassas efter det, haha. Det första avsnittet såg jag för tre dagar sen, det var så himla bra, och älskar att avsnitten kommer så sätt inpå varandra! De tycker väl att vi förtjänar det, efter att ha väntat i två år.
 
    Ser verkligen fram emot det här avsnittet!!
 
 
 
Sherlock Holmes, på ett bröllop... undrar hur det går, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0