It's getting closer..

    Det har varit hur mycket som helst med skolan de senaste veckorna, har knappt haft tid till någonting annat. Lite för lite sömn, lite för mycket att göra -ingen bra kombination. Har hunnit med att skriva en rapport på över 10 sidor och gymnasiearbetet som också är på över 10 sidor, dessutom var jag borta i uppsala för två helger sen och tittade på apotekarutbildningen i samband med vad som kallades Gymnasiehelgen. Jag och tre andra tjejer från min klass fick bo på hotell och ha det trevligt på Uppsala Universitet. I lördags så skrev jag också högskoleprovet... och det gick väl okej, hade gärna velat haft en större förbättring, men det går i rätt riktning!
 
    Har inget roligt att skriva, ville bara berätta att jag lever! Förhoppningsvis blir det lite lugnare snart! Man känner hur studenten närmar sig och gud vad jag längtar... 
 
 
Canon eos 600d, Canon EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 II IS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0