A beginning

    De senaste två veckorna har det väl hänt en hel del, mest på skolfronten. Det har varit muntliga redovisningar hit och dit, långa dagar och ett gammalt högskoleprov har vi också hunnit med att göra (nu är det väl bara att tagga inför nästa, det riktiga, och hoppas på att det går bättre). Ni har koll på att det är sista dagen att anmäla sig till högskoleprovet idag?

    Har nu tagit tag i gårdsmålningen som jag skulle ha gjort för länge sen. Började med att måla två lager med gesso för att få en lite finare yta, sen så skissade jag upp det mesta igår. Nu är det färgerna som saknas. Jag får ta och passa på att måla nu när fysikprovet blev inställt. Hur jäkla bra fysiklärare har jag? haha. Verkligen alla velade inför det här fysikprovet som skulle bestå av två riktigt svåra kapitel (Magnetiska fält och induktion), och sen kommer Lasse och säger "nämen va tycker ni, vi behöver väl inte ha prov på det här?". Jag säger då det, minst två var villiga att ge han en fet kyss på kinden! Thank you Lasse-Passe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0