myskväll

    Igår på eftermiddagen så gick jag till Sara som jag inte träffat på JÄTTELÄNGE. Riktigt kul att träffa henne! Tanken var att Carro också skulle komma, men det blev tyvärr inte så. Men vi hade det väl trevlarns ändå.
 
Canon eos 600d, Canon EF 50mm f/1,8.
 
    Jag och Sara satt och tittade på "Bad teacher" och med datorn kopplad till tv-skärmen lyssnade vi på musik och tittade på kläder, skojs. Vi förberedde lite snacks också, och gott blev det. Vi mumsade på hackade morötter och gurka som vi doppade i dipp, men också chokladdoppad frukt. Mums!
    Senare på kvällen satte vi på ansiktsmask, och jag säger då de, det är svårt att hålla minen med ansiktsmask på! "Mitt ansikte spricker när jag ler!" Haha.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Melina

Hej, just nu har jag en design utlottning på min blogg. Kika gärna in och tävla:

http://fridamelinas.blogg.se/2013/march/design-utlottning.html

2013-03-03 @ 19:50:50
URL: http://fridamelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0