tomorrow is the day....

    Imorgon får jag sommarlov! Jag är överlycklig! Det är känns ju som att jag redan fått lov, vi gjorde inget vettigt i skolan igår och idag så var vi i skolan för att endast äta tacos... lite onödigt, men ganska härligt ändå. Jag slappade på skolan i morse och tittade på Supernatural, sedan åt vi tacos och sedan tittade jag och tjejerna på Doctor Who. Jo, jag har börjat kolla på den serien nu. Vi planerar att ha Doctor Who-maraton på fredag! Skojsigt!
 
Canon eos 600d, Canon EF 50mm f/1,8.
 
Var det igår eller i söndags jag tog dom här bilderna? Jag vet inte. Alla träd har i alla fall blommat ut när jag var i London, så himla härligt att komma hem till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0