soft ice cream

    Spenderade gårdagen med härliga Annlinn och Jonna. Vi var i Hudik en sväng, jag tittade på en bikini, men den fanns inte i min storlek så jag får prova i Gävle isället, men Annlinn hittade i alla fall lite fina saker. När vi kom tillbaka så åkte vi till Jonna där vi sov över. 
    Vi drog ut på en tur med fyrhjuling, it was a bumby ride, but fun. Vi tittade även på en massa Doctor Who och 21 Jump Street. Vi åt pizza och fixade mjukglass. Ni vet sån där som visats på reklam, mjukglass man fixar själv. Haha, det tog några försök till vi fick till den, vi glömde bort den hela tiden när vi tog ut den ur frysen!
 
Canon eos 600d, Canon EF 50mm f/1,8.
 
Den sista bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0