Sunset

    De senaste dagarna har det väl inte hänt något jättespeciellt. Vi har jobbat, varit till poolen några gånger... Jag har inte blivit speciellt brun, Theres är däremot jättebrun. Men å andra sidan, alla blir jättebruna jämfört med mig. Jag är som en egen liten dimension, alla blir jättebruna och väldigt korta i mitt sällskap, haha. 
    Imorgon så väntar någonting speciellt i alla fall. Tidigt imorgon så ska jag och Theres åka iväg till Cadiz under våra två lediga dagar och bo på ett Youth Hostel som Victor har bokat för alla utlandspraktikander som ville åka. Jag är lite nervös inför att ta oss dit själva, då vi inte har någon buss ner till Castellar. Men förhoppningsvis kan vi åka ner med personen som jobbar nattskiftet här och som slutar klockan 8 på morgonen. Jag hoppas att det löser sig.
 
    Igår så jobbade vi inte på kvällen och då passade jag på att gå ut och knäppa lite kort på solnedgången. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0