Stativ! Check!

Känner att mitt humör är på topp just nu! Var i Gävle igår och fyndade en massa. Till ex, jag såg ett par jeans hänga på reagalgarna inne på H&M, ett par jeans som jag spanat in på hemsidan förut - jag kollar på storleken - det är min storlek - jag kollar på priset - 50 ynka kronor! Är dom galna!? Dom hade kostat 399 kr innan! Och jag som verkligen ville hitta ett par snygga jeans, och ibland har man tur. Köpte också lite mer saker, kan visa senare.
 
Jag började också dagen idag med en powerwalk klockan halv 10 på morgonen. Det var redan sol och typ 23 grader ute, höll på att svettas ihjäl, men det kändes hur bra som helst! Nyss när mamma kom hem så hade hon hämtat ut en lite försenad födelsedagspresent till mig, ETT STATIV! Hur länge har jag tänkt att köpa ett stativ? JÄTTELÄNGE.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0