Celebration

    Hoppas ni har haft en bra jul allihop! Det har jag! Just nu så är jag hemma hos min pappa i Stockholm, jag och brorsan åkte ner hit i torsdags och vi stannar till juldagen. Hittills har vi hunnit med att fira min pappa som fyllde år igår. Jag kanske inte så nämna hur gammal han blev, men jag kan ju säga att min pappa är lite äldre än "medelålders-pappan" till en artonåring, haha!
 
    Min halvsyrra och systerson kom över och vi satt och åt mat och gottade oss i tårta!
 
 
 
Canon eos 600d, Canon EF 50mm f/1,8.
 
    Idag så har jag varit till Skärholmen och gått lite i affärer, men klarade inte av att vara kvar nå länge, så himla mycket folk! Dessutom var jag ju urdum som bara tog med mig dunjackan när jag åkte hit, höll på att svettes ihjäl! Fick bara med mig en stickad tröja hem, men jag kanske går en sväng på drottninggatan på måndag också.. om jag känner att jag pallar.. (skulle verkligen behöva ett par nya svarta jeans), haha.

Kommentarer
Postat av: emma

Åååååh jag vill ha din kamera och dina fotokunskaper!!

2014-01-03 @ 00:45:27
URL: http://forskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0