Pentathlon

Skolan är igång, och de här första dagarna har vi umgåtts en hel del med de nya ettorna på natur. I torsdags var vi på Hennans Camping och hade typ fem-kamp, och i fredags så bjöd treorna på fika (jag bidrog med en kladdkaka). 
 
Två bilder från vår facebooksida, tagna av en lärare men lite smått redigerade av mig.
 
 
 
Dragkamp, spotta groda och irlänsk julafton var några av lekarna.
Imorgon börjar skolan på allvar och jag hoppas innerligt att jag har alla mina merit-poäng som jag behöver så att jag få läsa Bild och Form i år igen istället för Matematik 5! Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Bloppare

Kika in på min blogg där jag säljer begagnade eller nya kläder, skor, accessoarer, mm för bra & billiga priser! :)

2013-08-27 @ 08:08:51
URL: http://bloppare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0