sneakpeak

    Idag har jag jobbat med en uppgift till Bild och Form i skolan. I tre veckor så har vi inte haft några lektioner, de har varit inställda för att så många elever har varit på praktik mellan sport-och påsklovet. Man har då kunnat gå ner till bildsalen och jobba själv, men jag har inte varit så inspirerad till att göra det. Därför hade jag en uppgift att sätta igång med nu på lovet.
 
    Ska berätta mer om själva tanken med uppgiften senare, men det är alltså en målning på duk som jag jobbat med. Målade grunden till den i måndags, men det mesta blev gjort idag. Tror den är färdig... typ. I stort sett. Här får ni ett litet smakprov.
 
 
    Visar målningen i sin helhet på lördag! Imorgon har jag nämligen planer med tjejerna i klassen! Vi ska fortsätta redigera filmen till svenskan, och filma ett litet klipp med mig som vi har kvar. Åhh, jag är trött att på att behöva ta på mig de där klädarna igen.. men ska inte klaga, jag har i alla fall inget lösskägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0