it's friday

    Har gått i gymnasiet i snart två år nu, och framtills nu har jag sluppit något som jag tyckte var en rent helvete på högstadiet. Men idag var det tydligen dags igen. Vi sprang ett beep-test. BLÄ. Bara tanken på att man kommer behöva pressa sig till det yttersta är jobbigt nog med beep-testet. Man mår allvarligt lite mentalt dåligt inför det.
    Som tur var så gick det ju ganska bra ändå. Hade som målsättning att åtminstonde göra lika bra som på mitt sista beep-test i nian, och det blev på pricken samma! Skönt att veta att det inte går utför i alla fall, haha.
 
    Annars har jag tampats med ett kemiprov och engelska-nationella det här veckan. Efter min flera-timmars-pluggning inför kemiprovet i tisdags så har jag verkligen försökt tagit det lugnt efter skolan. Men av någon anledning så har jag varit uppe alldeles för länge? Vet inte riktigt hur jag orkar. Att sitta och titta på Supernatural kanske fungerar som sömn för mig? Bra att veta.
 
    Nu är det fredag och ikväll så ska jag ta softa ännu lite till, för imorgon väntar matteboken. Kanske sätter jag mig och ritar lite på Jensen-porträttet ikväll också!
 
Canon eos 600dCanon EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 IS II.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0