tuesday's luxury

    Efter denna skoldag, som har varit en temadag för naturvetarna, så var jag lite sådär extra sugen på någonting gott. Bestämde mig för att gå på Coop och köpa mig en Ben & Jerry's. Hade med mej den erfarna glassätaren Jonna som smakråd, haha. Det blev en sån här!
 
Canon eos 600d, Canon EF 50mm f/1,8.
 
    Samtidigt som jag smaskade på min goda Ben & Jerry's, så satt jag och läste "Life of Pi". Filmen ni vet? Såg den för några veckor sen (filmen är otroligt bra, och välgjord), och läste då att det var baserad på en bok, och jag tänkte då: "Den kanske är värd att läsa". Så när jag såg att den fanns på biblioteket igår, kunde jag inte motstå att låna den. Har inte kommit långt i boken ännu, men det verkar riktigt bra, gillar hur den är skriven.
 
    En annan grej då. Nu är biljetterna bokade till Spanien! Kanske inte nämnt förut att jag ska ut på utlandspraktik under en månad i sommar, men det ska jag. Är lite nervös, men det ska nog bli bra, no turning back now! Den 17:e Juni bär det av!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad gott! :)

2013-04-21 @ 00:01:03
URL: http://hannakarlssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0