dean from supernatural, w.i.p.

    Jag har inte nämnt att jag har börjat titta på en ny serie? Efter att jag typ sett SHERLOCK tusen gånger så kände jag för att börja titta på någonting nytt. Det blev SUPERNATURAL. Jag var helt fast efter bara några avsnitt. Min familj förstår inte vad jag tycker om med den här serien, det är mycket övernaturligt och hemskheter, men jag ÄLSKAR den.
    Varje säsong har också en tydlig röd tråd samtidigt som en del avsnitt skiljer sig från andra, för att få till lite variation. Och ja, jag har sett alla säsongerna. Hann ikapp med avsnitten som visas i USA bara för några dagar sen, och dem är inne på säsong 8. Jag har alltså tittat på åtta säsonger inom loppet av några veckor! Sjukt, men sant.
 
    Men jag älskar framför allt karaktärerna. Det handlar om Sam och Dean Winchester som ägnar sig åt att leta reda på olika varelser som demoner, spöken, varulvar m.m. Och samtidigt så är det en massa annat som händer, roliga saker (som gör att man kan sitta och skratta för sig själv i en evighet) och ögonblick som man bara vill börja stortjuta. 
 
    Han som spelar Dean, Jensen Ackles, har jag en sjukt stor celebrity crush på. Han är... gaah, nån gång ska jag träffa denna mannen! Jag kunde inte motstå från att börja rita ett porträtt utav honom heller, så här är han i "Work in Progress".
 
 
Åhh, Jensen är så snygg! 
Titta han håller med.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: marina

sv. Så lite så. :) Vad gör du ikväll?

2013-04-07 @ 21:11:02
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0