ordered a new winterjacket

    Den här helgen har verkligen bara flugit iväg. Jag förstår inte hur jag kan sova så länge, allvarligt? När det är skola så kan det bli runt 6 timmar per natt, och det klarar jag mig på utan att vara så trött under dagen. Men när det är helg så kan jag lätt sova till klockan tre på dagen. Igår gick jag upp när typ solen hade gått ner igen... sjukt.
    Så, med detta sömnprat så är det mitt sätt att säga att jag inte har gjort ett skit i helgen! Jag har knappt pluggat något, och jag sa till mig själv i fredags att jag skulle plugga! Blir så sur på mig själv.
 
    Någonting jag faktiskt har hunnit med, är att beställa en ny vinterjacka. En riktigt fin dunjacka från Bikbok. Blev en svart den här gången, har allför många gröna jackor känner jag.. Hoppas den kommer snart!
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Snygg jacka :)

2012-11-17 @ 15:31:29
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0