Gävle

   Idag blev det storshopping i Gävle med fina Carro. Eller... Carro storshoppade, jag var mer som en glad och tipsande sidekick, haha. Nämen jo, jag hittade ett par snygga saker jag också. Trevligt var det i Gävle i alla fall, de fyra timmarna som vi var där bara flög iväg.
   Tyvärr har jag inga bilder att visa från dagen, min laddkabel till kameran fick lust att leka kurragömma, därför förblev kameran oladdad.



   Nu mår man väl lite dåligt över att man inte har tagit tag i skolarbetet, men man har verkligen inte lust att packa upp böckerna på lovet. Den kommande veckan har jag nämligen spanskaprov, engelska-argumentation och "kanske" redovisning av ett grupparbete i svenska. Någonting jag kan se fram emot är att jag ska sätta igång med gitarrlektioner igen på måndag. Hoppas den här gången blir mer lyckad. Jag hade gitarrlektioner ett tag i nian som dessvärre inte gav något vidare resultat.


Kommentarer
Postat av: Nina Irojiro

Åh gud. Skolan. Fan vad drygt det var. Speciellt alla ämnen man inte brydde sig om, och ändå var man tvungen att plugga. Ibland är det skönt att ha blivit vuxen. :D

2012-03-11 @ 11:35:49
URL: http://irojiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0