Tävling med DustinHome

   I flera månader nu så har jag funderat på att uppgradera mig från min digitalkamera till en systemkamera. Ni kan nog hålla med att man ser riktigt proffsig ut med en systemkamera i handen och så kan man ju ta helt underbara bilder! Att klippa till fina videos tycker jag också är så himla kul, därför vart jag riktigt missnöjd när jag märkte att min digitalkamera filmade i något konstigt format som inte går att redigera i någon program. Men med kameran som jag vill ha, så blir det inga problem.

   Jag är verkligen dödskär i en kamera från Nikon. Nikon D5100. Den har allt. Jag har lyckats skapa just denna kameran på det sättet som jag brukar skapa saker på. Nämligen på papper. Dock är det ju inte som att hålla Nikon D5100 stadigt i sitt grepp.



   Det är just blommor som jag älskar att fotografera, därför finns de också med på teckningen. Att knäppa en perfekt bild på en fågel som flyger eller sitter uppe på en gren i trädet är också någonting som jag hoppas kunna fånga på bild med den här kameran.

   Såå... SNÄLLA! SNÄLLA! Jag vill så gärna ha NIKON D5100! The camera of my dreams!

   Länk till kameran på DustinHomes hemsida: NIKON D5100

dustinHomeCompetition.jpg Riktigt billigt sortiment av högkvalitativa datordelar hittar du hos Dustin!


Kommentarer
Postat av: BLINGA DIN MOBIL PÅ WWW.PHONFASHION.SE

hur snyggt som hlest :D



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SOMMARENS SNYGGASTE MOBILSKAL ~~



BLINGADE MOBILSKAL FINNS PÅ~~~~~



WWW.PHONEFASHION.SE~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2012-06-12 @ 16:08:33
URL: http://www.phonefashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0