june the 6th

   Idag har det varit en sjukt skön och slapp dag, känner att jag är på ovanligt bra humör också. De kan ju ha någonting att göra med att jag träffade Sara idag, har saknat henne jättemycket. Vi var ute och gick en sväng i det varma vädret och var sen hos henne ett tag. Det blir många fler bra dagar i sommar!



   När jag kom hem så fixade jag och brorsan fixat ihop en klädställning till mitt rum. Jag har velat ha en sån här jättelänge. Alla mina kläder låg verkligen överallt, de mesta av kläderna som hänger här låg utspridda i mitt rum för att de inte får plats i lådorna. Nu känns det väldigt organiserat.

   Imorgon är det skola igen, och jag har ingen aning om vad det är vi ska göra. Hoppas vi slutar tidigt och kan hinna ta en fika eller någonting efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0