W.i.p, Jaimie.

    Skissen (den jag visade för ett tag sen) som skulle ha blivit en akvarell, har nu blivit en halv-klar blyetschteckning. Det föreställer den otroligt vackra Jaimie Alexander från Kyle XY. Har inte fångat en solklar likhet, men tycker om hur det ser ut just nu. Tyvärr blir den inte klar innan jag åker iväg imorgon, så det kommer dröja ett tag innan jag kan visa den på bloggen.
 
 
    Nu är det håret kvar och bakgrunden vet jag inte riktigt hur jag ska rita?... Hmm, ska fundera på det. Det var ett bra tag sen jag ritade långt hår så det ser jag fram emot. På senaste tiden har jag ritat många killar, men det är ju kul det också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har kolla igenom varenda jäävla bild du har lagt upp som du ritat:o Förstår du hur sjukt jäävla bra du e, ja har suttit å gapat så ja har ont i munnen fan :o Fortsätt så! :D

2012-07-31 @ 22:40:40
URL: http://forskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0