Seventeen on the 18th

   Det blev en bra födelsedag, tog det lilla lugna som vanligt antar jag. Klämde i mig lite tårta med familjen och ännu lite mer med Sara och Carro.
 
Canon eos 600d, ef 50/1,8.
 
   Fick lite pengar, och av Sara och Carro, ett par jeansshorts som jag spanat in ett tag, nagellack och några home-spa-produkter. På kvällen myste jag bara i soffan med lite godis och ostbågar framför The Big Bang Theory, Jennifer's Body och So You Think You Can Dance. Den absolut bästa födelsedagspresenten som jag skulle kunna få, skulle vara att jag kunde få åka 10 år tillbaka i tiden och börjat dansa. Är så sjukt avundsjuk på de som kan dansa. Önskar att jag hade den talangen.
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis i efterskott :)
Allt bra med dig? :)

2012-07-19 @ 23:08:44
URL: http://jeenlicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0