På vift med Mitzie, del 1

   Om man bortser från att jag sov till 15.30, så tycker jag att jag varit väldigt kreativ idag. Har suttit och ritat, fotograferat och såklart så har jag varit allmänt glad för att sommarjobbet är över! Var ute och fota en av mina favoritmotiv för ett tag sen, juste, min lilla goa kissekatt.
 
   Jag tror att Mitzie var modell i sitt förra liv. När jag klev utanför dörren så låg hon och vila och helt plötsligt så går hon från en plats till en annan ute på trädgården och låter mig knäppa en massa kort. She's awesome at striking a pose!
 
Canon eos 600d, ef 50/1,8.
 
   Ni får se resten av bilderna någon annan dag, annars blir det så himla mycket på samma gång. Vad har alla haft för sig den här lördagen då?

Kommentarer
Postat av: Karin

Svar: Tack:) I inlägget var det min Nikon D90 samt bilder från iPhonen, men det syns nog vilka som är tagna med den:)

2012-07-14 @ 20:21:39
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0