July the 16th

   Vad har man haft för sig de här senaste dagarna? Igår var jag med Sara och Carro, vi gjorde väl inte något speciellt, tittade på film och pratade om våran planerade Stockholmsvistelse. Det är lite körigt just nu angående det. Vi får se hur det blir. Tanken är att vi ska sova hos min pappa som jag, oansett om det blir någon Stockholmsresa med Sara och Carro, ska hälsa på med brorsan. Problemet är att min faster ska vara där ett tag också, och det går inte samtidigt.
 
   Idag har jag inte gjort något speciellt, suttit och hoppats på finare väder och utforskat Pottermore.
 
Canon eos 600d, ef 50/1,8.

Kommentarer
Postat av: rebecca - modeblogg med outfits

Vackra bilder!

2012-07-16 @ 23:23:14
URL: http://fashionminded.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0