Gallerian Nian, Valbo Köpcenter...

    Det blev en lång shoppingdag på fredagen. Denna gång nöjde jag mig inte med Gävle centrum med Gallerian Nian, utan jag och mamma satte oss på en buss till Valbo för att gå på IKEA också.
 
Canon eos 600d, ef 50mm f/1,8.
 
    På IKEA så var jag på jakt efter vaser eller krukor som jag kan ha penslar och sådant i. Planerar att göra det finare vid mitt skrivbord, blev så sjukt inspirerad av en bild från Deviantart. Hittade i alla fall det jag var ute efter, men är spänd på att göra det ännu finare vid skrivbordet.
 
    Blev ju också lite ordinär shopping. Bland annat de som syns på bilderna. Shorts, blus och äntligen ett par solglasögon som faktiskt passade mig någorlunda. Annars så brukar jag bara se fånig ut. Trots alla timmarna som jag gick runt i affärer så köpte jag inte så mycket. Ska till Stockholm och hälsa på pappa på måndag så jag kommer antagligen kunna shoppa där också. Men troligen kommer den mesta rean vara borta då, så jag ville passa på att fynda igår i Gävle. De på ordinare pris kan jag ju köpa i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Karro!♥

Jätte fin blogg, kolla gärna in min! :) <3

2012-07-21 @ 21:36:30
URL: http://gummibjorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0