In Time

   Hejsan!
Har inte haft tid att sitta vid datorn sen i torsdags, men nu är jag här. Igår blev det en trevlig kväll på vilda västern restaurangen Kick Saloon med Theres, Annlinn, Stina, Jonna och Ida. Alltså vi höll på och flamsade i hela tre timmar medan vi åt varmrätt och desert. Det vart lyckat trots att vi blev fast med en oerhört otrevlig kypare, och Annlinn träffade dessvärre på en knepig man när hon vänta utanför toaletten. Stackarn.
   Sen när jag kom hem så satt jag och brorsan uppe och kollade "In Time" med Justin Timberlake. En ganska bra film, rekommenderar den!
  


   Jag har varit en sväng hos Carro idag också, det var länge sen jag var hos henne nu. Vi roade oss bland annat med att kolla på Alice i Underlandet, det tecknade versionen. Den tar en tillbaka många år.

Kommentarer
Postat av: Celinas NEW YORK

Halloj! Fin blogg!



Intresserad av Viktoria's Secret? Spana in min bloggshop där jag säljer undisar, bikinis och läppglans, jag pluggar nämligen i New York och skickar härifrån (fri frakt, 4 arbetsdagar).



Ha en bra dag!



Celina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0