Friluftsdag

   Dagen igår spenderades inte i skolan, det var nämligen friluftsdag och vi var i Kajevall. När jag började gymnasiet så trodde jag att man skulle få slippa allt sånt här. Jag tänkte "Goodbye dumma friluftsdagar!", men tydligen så hade jag fel. Satt inne i stugan hela dagen med Carro, vi hade det väl ganska kul med vårat kortspel och en massa fika.
   Stina, Theres och Annlinn var duktiga och åkte en sväng på längskidor iaf. De såg väl inte så glada ut när de kom tillbaka och berättade att det hade haft mer snö under skidorna än att åka på. Men duktiga var dom!





  Sista provet innan lovet skrevs idag och en tyngd har lyfts från mina axlar. Två dagar kvar, två dagar kvar.... Snart är det verkligen lov.


Kommentarer
Postat av: louise

ohh.. nu krossa du mina drömmar här :( haha

2012-02-29 @ 19:06:08
URL: http://minstahansson.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Åhh vad gott!

2012-03-02 @ 12:10:16
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0