can't believe it

    Detta jullov började verkligen superbra! Efter att ha sovit till klockan tre så gick jag upp och satte mig vid datorn, och möttes av en väldigt trevlig överaskning! JAG VANN TÄVLINGEN HOS DUSTINHOME!! Helt sjukt! Jag menar, jag satt och skrev inlägget igår och idag får man reda på att man vunnit! Är så himla glad!
 
    Denna dag som skulle vara jordens undergång, haha.
 
 
    Längtar tills jag får den! Jag kommer antagligen vara hos pappa i Stockholm när den kommer med posten, men den väntar på mig när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: amalia - toppbloggare och fotogalen

GRATTIS VÄNNEN! <3

2012-12-21 @ 23:12:37
URL: http://sveablogg.se/amalias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0