Up in a tree

   Canon eos 600d, ef 50mm f/1,8.
 
   Förlåt att jag är så tråkig hela tiden, känner att alla mina inlägg bara är meningslösa... Ni få (men underbara) som följer mig på bloglovin får gärna skriva vad ni vill se mer av i bloggen. Riktigt uppskattat!
 
   Har lite bra nyheter också! Stockholmsresan med Sara och Carro blir av! Den 13:e augusti bär vi av till Stockholm där vi ska på Grönan, shoppa och så hittar vi säkert på någonting mer. Sitter och grubblar hur jag ska göra med systemkameran. Jag vill gärna ta med mig den när vi är på Grönan, men tänk om jag skulle lyckas få den stulen efter bara en och en halv månad? Det skulle vara riktigt illa.

Kommentarer
Postat av: Linnea

jättefina bilder!

2012-08-09 @ 22:18:32
URL: http://linnealin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0