Shopping och bio på Heron City

   De två senaste dagarna har varit toppen, förutom att jag råkade gå in i en glasvägg i tisdags kväll... haha, jag har verkligen överträffat mig själv i klantighet. Här har vi nämligen skjutdörrar till badrummet i tjockt, mönstrat glas och jag trodde de var lite mer öppna en vad dom var... oopps.
 
   I alla fall så åkte jag in till stan i tisdags och shoppade, hittade inte så mycket men litegrann fick jag med mig hem. Igår blev det biobesök på Heron City, vi såg The Dark Knight Rises.
 
Canon eos 600d, ef 50mm f/1,8.
 
   I 2 timmar och 45 minuter så satt vi i biosalongen, men det gjorde absolut ingenting för filmen var sjukt bra. Tiden går fort när man har kul. The Dark Knight Rises förtjänade verkligen applåden den fick när eftertexterna kom. Bra där Christopher Nolan!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

meeen emma, vi skulle väl gå å sen den när vi ska dit?

2012-08-02 @ 20:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0