My Day

   Att ta det lugnt är jag världsbäst på, att gå upp klockan 12 likaså. Har även en hel massa otur. Tänkte att jag skulle ta och packa ur resväskan en aning tidigare än vad jag brukar, så jag bar upp väskan för trappen och när jag ställer ner den och sedan reser mig upp... kraaaahhh. En liten maska (kallas det väl?) i min nya stickade tröja fastnar i blixtlåset på väskan och dras ut 20 cm! Ett tydligt jävla steck syndes på magen för att det dragits åt som på en gympapåse.
   I en timme satt jag med en sticknål och drog tillbaka garnet, så nu är tröjan typ återställd. Det är tur att man är händig. Men fan vad arg jag blev.
 
   Annars så har jag fixat naglarna litegranna, ätit en sen (men god) frukost och såklart suttit och velat inför skolstarten som resten av Sveriges ungdomar. Jag vill inte tillbaka till skolan. Har dessutom fått ett brev från skolan, och precis som förra året ska vi till Sturmsgården och "leka" första dagen. Jag lekte knappt när jag var sex år, hur ska jag kunna tycka att det är kul nu?
 
Canon eos 600d, ef 50mm f/1,8.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina naglar!

2012-09-01 @ 18:33:24
URL: http://sarasara.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0