Monday - Wednesday

   Nu är jag hemma efter två dagar i Stockholm. Måndagen tillbringades på Gröna Lund där det blev en massa åkande, kanske mer för Sara och Carro, för ibland kan jag börja må riktigt illa. Vågade mig på Twister och Jetline den här gången också. Hade dessvärre inte kameran med mig.
 
   På tisdagen så var vi på stan, jag köpte en mysig stickad tröja (har på mig den nu) och två blusar. Flummade lite inne på en maskeradaffär också.
 
Canon eos 600d, ef 50mm f/1,8.
 
   Vi blev glatt överaskade när det var väldigt få personer på Härjedalingen idag, då kunde man sprida ut sig lite och det blev inte så himla kvaft (till skillnad från när jag åkte hem med brorsan förra gången). Skönt att vara hemma!
 

Kommentarer
Postat av: Diman Dilir

härliga bilder:)

2012-08-15 @ 22:15:21
URL: http://dimandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0