Black Folder

   Jag har varit lite seg de senaste dagarna, inte hållit kameran i handen sedan i onsdags och inte heller har jag cyklat någonting... fan. Sara och Carro var här i torsdags och Sara visade mig en hemsida där man kan titta på film och serier, så jag har varit helt fast där också. Har börjat titta på första säsongen av House och True Blood. Hah, jag kan inte komma över Sookies helgalna dialekt.
 
   Var och åt lunchbuffé på Kina med hela familjen i fredags och efteråt gick jag in på Kontorsvaruhuset och köpte en stor, svart A3-mapp åt alla mina teckningar. De låg verkligen slängda överallt innan jag la dom i mappen. 50 kr, inte så farligt alls.
 

Kommentarer
Postat av: :p

Hej har just hittat till din blogg och ville bara säga att du är helt FANTASTISK på att rita:D
(och vad var det för hemsida??)

2012-08-15 @ 10:58:02
Postat av: Alice

Fin blogg!

2012-09-05 @ 10:48:08
URL: http://alicelarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0