Long time, no see.

    Måste väl ta och säga GLAD PÅSK! Hoppas alla har haft det bra!
   
    Anledningen till att jag har varit borta från bloggen så himla länge är att jag inte mått så bra. Min katt Mitzie var borta i över en vecka och jag var så sjukt orolig och kunde knappt tänka på någonting annat en henne. Hon försvinner verkligen aldrig, under 8 år så har hon varit ute under natten kanske 4-5 gånger! Hon kommer alltid hem på kvällarna. Och när hon nu var borta så himla länge så trodde jag verkligen att det värsta hade hänt. Men som tur var så kom hon ju hem i alla fall. Troligen hade hon bråkat med en annan katt och blivit uppjagad i träd, och inte vågat komma ner. Stackarn, hon var otroligt smal när hon kom hem.

    Bara några dagar efter att Mitzie kom hem så fick vi ju påsklov och då bärde det av till Stockholm, hem till pappa. Han har ju inget internet så det blev ingen bloggning där heller.


    Åhh, älskade Mitzie! <3

    Hemma hos pappa blev det ett biobesök på långfredagen, vi kollade på Hunger Games. Sjukt bra film, håller på och läsa boken också. Firade påsk hemma hos halvsyrran och sista dagen på måndagen så blev det shopping i Sergelstorg.

    Sticker till Sara om ett tag där jag sover inatt. Carro kommer också, vi hittar nog på någonting kul. Haha, och de får nog vara så rara och tillåta mej att intervjua dom till ett arbete. Jag försov mej nämligen på sista torsdagen innan lovet och hann inte göra mina sista intervjuer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:) Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!

Kram http://vendelasonly.blogg.se

2012-04-12 @ 20:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0