Syslöjd

Dagen började upp på fritidsgården som sagt, där diskuterade vi klassresan lite och hur vi skulle göra för att tjäna in lite mer pengar. Troligen så ska vi ta och sälja chokladbollar och kanske sortera plant eller vad man kallar det. Vi vart bara på Kläppa en timme, sen gick vi ner och hade syslöjd.



Jag och Sara som sitter och arbetar i soffan. Många tjejer har fått lite virkningsfeber p.g.a de söta bakelserna Clara (lärare) har gjort. Jag själv håller på med att virka en cupcake, håller på med formen nu.


Sara satt och gjorde ett litet armband.

Ville egentligen inte gå till skolan idag för att jag får huvudvärk lite då och då, och det är ju inte det roligaste att kanske få sitta i ett klassrum med värsta huvudvärken. Slog ju i huvudet i fredags och kanske fick en liten hjärnskakning. Jag gick iaf hem efter ergonomin som man var tvungen att vara med på för att få godkänt i idrott. Efter Ergonomin så skulle vi kolla på någon teater och det ville jag verkligen inte. Så jag pratade med Linda och fick sluta istället.

Så nu får jag ta och vila upp mig och hoppas på att det blir bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emma,

Hittade din blogg när jag kollade igenom Kenzas kommentarer. Där du hade skrivit är inte säker på mitt utseende om det dära Sveriges next top model. Jag tycker att du borde söka dit eftersom du har en stor chans att vinna, men det är något som är upp till dig så lycka till!

Du ritar också jätte fint!

2011-08-18 @ 15:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0