Imorgon bär det av till Stockholm

Imorgon så får jag mitt efterlängtade sportlov, totally awsome.
Så då bär det av till Stockholm med 18.10-tåget, men måste ta bussen till Ljusdal redan halv 5. Så det blir att äta en hamburgare eller något innan.

Idag så har det väl inte hänt så oerhört mycket. Vi tjejer har diskuterat mycket om vad vi skulle kunna göra för pengarna i klasskassan. Har också haft lite genomgång inför Nationella i Fysik som vi har efter lovet (är sjukt nervös inför det) och haft gitarrlektion.


Just nu är detta min absoluta favoritbild, knäppte den i helgen.

Har sagt detta förut och jag säger det igen. Min pappa är väligt omodern och har inget internet så kommer inte kunna uppdatera nu fram till Ondsag då jag kommer hem. Nu ska jag duscha och sen så blir det packning.


Kommentarer
Postat av: ewelina

har frågestund i min USA-blogg nu: http://evertsusa.blogg.se/2011/march/fragehorna.html#comment

2011-03-04 @ 07:54:48
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0