At my Dad´s

Gjorde inte som sagt så mycket hemma hos pappa, åker ju till Stockholm ganska ofta så det är inte som att jag sticker ut på något äventyr varje gång jag är där. Min faster var hemma hos pappa också. Hon stannade tills i måndags, sen så stog hon flyget tillbaka till Frankrike.
Försökte plugga lite fysik när jag var där, men... det kan man inte direkt säga gick "bra".


Dumma NO-böcker..
Hann åka till Skärholmen för lite shopping också, men det vart bara skor och en liten väska.

Sötnosen Tigris:




De två sista dagarna så hyrde vi film, på tisdagen vart det Predators med Adrian Brody (tror jag att han heter) och dagen efter INCEPTION. Hade faktiskt inte sett INCEPTION, kanske för att alla har sagt att den är väldigt svår att förstå och så, och det var den ju också. Men tyckte att jag förstod så pass mycket att det var väldigt bra i mina ögon. Men det var verkligen att man knappt fick blinka för att man skulle kunna missa något.
De skulle ta in någon Fisher i drömmen och ta reda på någon information han hade, det jag inte fattade riktigt var varför dom behövde den informationen?



Det är skönt att komma hem nu iaf, fast inte när jag tänker på hur mycket plugg jag har framför mig till nationella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0