Sweet Summerday

Efter att ha åkte in till Hudik och shoppat i 26 grader varmt, utan att ha haft någon mat i magen så var det riktigt skönt att komma hem. Mamma ordnade en väldigt god middag, brukar inte äta mig så mätt som jag gjorde idag.


Kycklingklubba med friterad potatis, mums!

Ni får se lite av vad jag köpte imorgon. Mitt under maten så ringde Carro och frågade om vi skulle ta och gå ut och gå en sväng. Så magen fick smälta maten i 15 minuter och sen så gick vi runt kaffebron. Tänk att det kan vara så mycket roligare att gå ut och gå när man gör det med en kompis. Tiden bara flyger iväg.

Haha, under hur det kommer bli med bloggandet i sommar.. Har ingen lust att blogga på dagen så det blir typ 00.00 på natten. Jag ska skärpa mig, lovar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ser gott ut!

Allt bra med dig? :)

2011-06-04 @ 15:07:17
URL: http://mmaannddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0