En tavla målad på skolan

Under vårterminen så har jag hållt på och målat en tavla på bildundervisningen, den har tagit ett bra tag då vi bara har en timme per lektion. Men gjorde klart den i tid innan vi slutade skolan. Jag tog hem den i måndags under värsta regnovädret så att träramen vart alldeles dyblöt, så den fick ligga i press två dagar så att den inte skulle böja sig.


-40x60 cm-

Annars så har dagen gått väldigt segt, har iaf städat upp en massa kläder som låg slängda i mitt rum. Är här jag sitter nu luktar den myggspray för att mamma och brorsan stinker det. De har varit ute och staplat ved, då är det ganska lätt att bli myggbiten.
Dennis har laddat hem sista delen utav LOST och jag vill nästan inte kolla på den. Vill inte att det ska vara över..

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilken fin!!



//Anna

driver egna webshopen www.avanna.se

2011-06-19 @ 13:36:59
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

wow! vad fin!

2011-07-12 @ 10:45:30
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0