WIP Numero Dos



Allt som jag påbörjar tar alltid längre tid än vad jag tror från början, men det blir väl så när man är en perfektionist som jag. Allting måste bli PERFEKT. Men det är faktiskt inte så mycket kvar nu, är ju snart klar med det svåraste, bara vingen och klon kvar och sen är det ju bara bakgrunden.

Idag var det inge fint väder, mulet och grått (samma sak?). Hade lust att gå till stranden, men nejnej. Istället så har man bara suttit inne, man kan ju inte ens gå ut en sväng för det ser ut att börja regna. Men nu så kan jag ju roa mig med att de har börjat om med Grey´s Anatomy på Kanal5. Såg allra första avsnittet igår, det hade jag inte sett. Så hade tänkt att kolla på andra också som är idag 17.05. Men jag får inte fastna i vid det varje dag, man ska vara ute på sommaren!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är verkligen jätte duktig:D

2011-07-12 @ 20:38:16
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: peennys

Ta chansen och anmäl dig till veckans blogg!



Den som vinner får ett inlägg ägnat åt sig med motivering till varför jag tycker den bloggen förtjänar att bli "veckans blogg". Vinnaren får även en länk i menyn på min blogg i en vecka.



Måste bara tillägga en sak, fy fasen vad duktig du är!



Ha en bra dag! :)

2011-07-12 @ 23:50:33
URL: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0