Bra frukost? Njaa..

En possitiv sak är att jag inte sover till klockan två längre, men att gå upp bara två timmar tidigare än det är inte så bra det heller. Nu på morgonen har jag drygat framför Ned's Declassified (stavning?) och Ellen Degeneres show. Till frukost så blev det ett glas yoghurt och till "efterrätt", en bit kladdkaka från igår. Gud så smaskig den blev.



Nu så blir det grubbel på högsta nivå.
Om fyra dagar så fyller man år, och det känns liksom som att det inte är min födelsedag. Man är inte lika "uppspelt" inför födelsedagar som man var för några år sedan. Då kunde jag börja räkna ner ungefär två månader innan. Nu är det typ: " Jaha, då fyller man år igen...". Och så har man mamma som håller på: "Vad ska vi hitta på när du fyller år? Du får tänka på vad du vill äta. Ska Sara och Carro stanna och äta middag?".
Jo, Sara och Carro kan komma över och äta tårta och fika lite, det blir kul. Men mamma gör en så stor grej av allt! Jag bryr mig knappt om min födelsedag längre. Tror jah.. Alltid kul att få lite pengar och så, men jag ser det inte som en stor grej. Fast jag måste erkänna att jag ser väldigt fram emot mammas goda tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0