Bilder från igår

Det vart en bra födelsedag igår i alla fall. Sara och Carro var båda här innan klockan fyra, och då fikade vi lite i köket. Hade sparat aptiten för tårta genom att bara ha ätit en bit innan, men var ändå inte så sugen på tårta.



Haha, det blev många skratt. Fick fina presenter också. Armband, örhängen, och Carro tyckte att som 16-åring så borde jag äga ett par stringtrosor, så fick det också. Tack Carro! Haha.

Sen så fick jag lite pengar utav mamma, pappa och mormor. Så det blir nog en shoppingdag någonstans framöver! Hoppas på att det blir finare väder nästa år, för jag kunde inte ta några bra bilder denna gång. När jag var liten, nu tänker vi 1-7 år så tog vi jättemycket bilder och satt in i fotoböcker. Sen så slutade vi helt plötsligt, och jag vill gärna ha lite minnen från tonåren också. Så jag ska börja fotografera mer nu har jag bestämt.


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad mysigt det såg ut, massor kakor! Mums. Brukar du baka?

2011-07-21 @ 13:01:06
URL: http://aniiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0