Tuesday,11 January

Idag så har jag drygat hemma. Skulle egentligen gått upp tidigt, men så glömde jag mobilen nere i vardagsrummet igår kväll. Då satt jag alarm på min klockradio istället, som jag aldrig har gjort förut. Självklart så ringer inte den och sen när man kollar på klockan.. 11.41. Då vart det ett stort "SKIT SAMMA" och så sov jag till 1.

Har ritat klart teckningen till min kompis Johanna, lite har jag fått gjort iaf. Men har bestämt mig för att inte ta betalt, det känns dumt. Det får bli min lilla Julklapp till henne. Apropå julklappar, Sara skulle ha fått sin andra lilla julklapp när jag sov över hos henne för några dagar sen. Men självklart så glömde jag den på köksbordet, den tyckte att det var skönare där än i min väska tydligen.

 

Första skoldagen imorgon då, men ska vara ledig. Har som sagt tid på Hudiksvalls sjukhus klockan 11, och om jag ska till skolan så blir det liksom att jag är där ungefär 1 och en halv timme på morgonen, känns lite onödigt, plus att det är en studietid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0