Torture and Sale

Vi kom till sjukhuset prick klockan 11 och de tog emot mig ungefär tio minuter senare. Själv trodde jag inte att vi skulle vara där så länge, men tydligen hade jag fel. Fick berätta hur jag har det med mina fötter (För typ fjärde gången..?) och så tog de en massa blodtryck (andra gången... -.-). Tycker att de frågar en massa om saker som inte hör det, jag stör mig på det!
Fick väga och mäta mig, vad har det med mina fötter att göra? De torterade mig med att ta blodprov, de fyllde 10 rör! Jag som inte hade ätit frukost än, skulle ha kunnat svimma närsomhelst. Sen så fick jag ta ett EKG, alltså kolla hjärtat. Förstod inte först varför det var nödvändigt, men blodcirkulationen har jag med hjärtat att göra kom jag på sen.

Efter 2,5 timmar så ville jag bara bort därefrån.
Som tur var så var det då klart. Mamma och jag gick sen lite i affärer, jag ville hitta en väska, luvtröja och någon parfym. Lyckades med två av punkterna, det blev en luvtröja, Royal Desire (Christina Aguilera), + två tröjer och två par knästrumpor.

      
Fick en liten festis från sjukhuset, tackar! Jag var ju faktiskt på barnavdelningen! Kände mig riktigt hemma när jag hörde hur de sjöng på Bolibompa i väntrummet.. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0