Tomt på konst

Under några dagar nu så har jag ritat på teckningen åt Johanna, har inte visat den i bloggen p.g.a att det är nog roligare för henne att se den när den är klar. Så imorgon lägger jag upp den på bloggen, efter jag har gett den till henne.

 
Nu så lurar jag er så att ni ska tro att den är målad, men nej. Den är gjord med färgpennor.

Imorgon tänkte jag börja på ett porträtt, det blir antagligen Evangeline Lilly från LOST. Ska hitta en bild på henne som är tagen i samband med serien, inte någon "skönhetsbild" typ. Visst gör hon reklam för något schampo, eller är jag helt ute och cyklar?

Kommentarer
Postat av: Manal - Mitt liv som tonåring

Heeej !

Allt bra ? :D

2011-01-13 @ 18:45:45
URL: http://baratawfik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0